Meet me halfway

Diposting oleh alexandria joseph | 07.54



Assignments as good as done. I just need to do a presentation , study for 4 exams and I am done this term. I have my first one on Wednesday. And I really have no idea how to deal with that one, because we actually watched a lot of documentaries. And now my funny lecturer wants me to remember some quotations. How?! I tried to find them on the internet, but nothing. Damn. Help? No movies, nothing! Only one book. Nothing else...

Papierki niemalże napisane. Muszę tylko jeszcze uporać się z jedną prezentacją ( kiedyś do Weroniki, mojej koleżanki powiedziałam, że będę "trzymać prezentację" co jest oczywiście zerżnięte żywcem z niemieckiego ), czterema egzaminami i skończyłam ten semestr. Pierwszy mam w środę. I naprawdę nie mam pojęcia jak sobie z nim poradzić, ponieważ na zajęciach oglądaliśmy różne filmy dokumentalne, a mój zabawny wykładowca zażyczył sobie cytatów. Jak? Jak mam sobie zapamiętać cytaty z jakichś filmików? Kolejnym problemem jest, że nie mogę ich znaleźć w internecie. Tak to bym sobie obejrzała jeszcze raz i by było po kłopocie. Pomocy! Znalazłam jedynie książkę do jednego filmu, która mi tak naprawdę niewiele pomoże. Nic więcej.

A przy okazji, tak google przetłumaczył mi powyższy tekst z angielskiego na polski :

Zadania tak dobre, jak zrobić. Muszę tylko do prezentacji studium za 4 egzaminy i jestem zrobić tego terminu. Mam pierwszy w środę. A ja naprawdę nie mam pojęcia, jak radzić sobie z tym jednym, bo rzeczywiście oglądał wiele filmów dokumentalnych. A teraz My Funny wykładowca chce mi zapamiętać kilka cytatów. Jak?! Starałem się je znaleźć w internecie, ale nic. Cholera. Pomoc? Brak filmów, nic! Tylko jedną książkę. Nothing else ...

Nie wiem, czy mój angielski tak kuleje ?







0 komentar
Photobucket